środa, 9 stycznia 2013

Filcowa opaska na kabel

Filcowa opaska na kabel - fajna rzecz, do której wykonania potrzebujemy dosłownie kilku minut. A ile z niej  pożytku? Dużo :)

do zrobienia opaski na kabel użyłam kolorowego filcu, igły, muliny, guzika, a do tego nożyczek oraz prawej oraz czasami lewej ręki :)

najpierw wycięłam pasek filcu o odpowiedniej długości, po czym obszyłam go muliną dookoła

/jeszcze momencik szycia i gotowe/

w przedostatnim punkcie wycięłam dziurkę wielkości guzika...

...którą obszyłam w podobny sposób jak cały pasek

punkt ostatni: przyszyłam guzik po przeciwnej stronie niż dziurka

punkt finałowy: zapanowałam nad niesfornym kablem

filcowa opaska na kabel w akcji! :)

2 komentarze:

  1. a czy macie opaski na ... inne rzeczy, przedmioty rymujące się ze słowem kabel lecz nie posiadające literki a natomiast posiadające literkę np. i ???
    wujostwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie nie posiadamy, aczkolwiek niezbadane są losy powstawania fajnych rzeczy :)

      Usuń